maandag 28 november 2011

Aangekomen

Op de trein van A naar B, heb ik maar één traantje gelaten en het snel weggeveegd. En op de tgv heb ik vooral gelezen en een breiwerkje opgezet dat ik weer moet aftrekken, want het is te vast. En verder maar niet te veel nagedacht. Kalmte en oplettendheid zullen me redden.
Mijn moeder was erg blij om me te zien. Voor een keer wou ze niet om zeven uur al naar bed. Mijn vader huilde een beetje en vroeg waar mijn man was. Als ik dan zeg dat Ton al meer dan 13 jaar dood is, valt hij uit de lucht. Dat ik met Els samenwoon, moet ik ook telkens opnieuw uitleggen. Ik ben het intussen gewoon en ik heb dan maar meteen aangekondigd dat Els met Kerstmis naar hier komt. Mijn moeder vindt dat wel fijn omdat Els zo handig is. Mijn vader weet niet wat hij er moet van denken.
Ik heb twee blije mensen ondergestopt. Met gemengde gevoelens, maar het was toch ook een beetje fijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten