woensdag 19 oktober 2011

Wolken

Het regent nog niet, het is lichtjes bewolkt. Dat noemen ze hier slecht weer. Mijn ochtendwandelingetje in de wijngaarden was best aangenaam. Er hingen sluiers rond de Canigou. Het is nu wachten op de eerste sneeuw op de pic.
Misschien was het omdat alles minder helder was dat ik wat meer in gedachten verzonken liep. Ik stelde bij mezelf een lichte cafard vast. Ik mis Els en ik mis mijn vrienden, en ik kijk van op afstand met een beetje afgunst naar de interessante ontwikkelingen op mijn werk. Misschien is het een natuurlijke terugval na twee maanden alles gegeven te hebben. Ik denk aan de goede raad die mijn vrienden mij meegaven. Zorg ik goed voor mezelf? Ik denk het wel. Kan het nog beter? Ja.
Saphir komt me troosten en veegt en passant de helft van mijn tekst uit.
Ik geef mezelf een dubbele siësta en en daarna stel ik een "plan de campagne" op.


2 opmerkingen:

  1. dat plan de campagne, zo ken ik u! vergeet jezelf niet hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht al dat jij hierop zou reageren. Jou mis ik ook, hoor. Maar, echt heel fijn dat je mij zo kort volgt. Dikke knuffel, Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen